Selve Beitostølen er ganske dyrt. Ser de selges en del tomter der oppe nå, med startpris 1.2mill.
Jeg kjøpte tomt på på andre siden av dalen, med utsikt mot Jotunheimen og Beitostølen.
Betalte 400.000kr for 2 år siden. Det er fortsatt en god del ledige tomter i dette feltet, og prisen starter på 470.000kr nå. http://www.ulvhild.no
Det er også et felt litt sør for Beitostølen som heter Javnlia. Der får du også tomt fra ca. 500.000kr.
Jeg må si at jeg mistet lysten når du nevner at startprisen for en tomt på Beitostølen ligger på 1,2 mill.
Ikke for å høres ut som Posh-Spice asså, men jeg hadde foretrukket å legge hytten min på selve Beito. Heldigvis for meg så var du så smart, Roger at du la med bilde av hytta di. Må si jeg ble litt solgt asså

Til dere andre som har tatt dere bryet med å prøve å hjelpe meg: dere gjør det ikke lett for meg asså, har googlet Filefjell og Synnfjell, og kan ikke akkurat si at landskapet er forkastelig
Allikevel tror jeg at jeg går for Beitostølen, har siklet på dette stedet i årevis

Tusen takk for all hjelp, folkens