Hovedside Kontakt oss Logg inn Registrer nytt medlem  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Nissan Leaf selges 24 kWh  (Lest 1596 ganger)
ivanJensen
Fersking
*
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« på: Desember 10, 2019, 09:02:51 »

Har en Nissan Leaf 24 kWh som først i oktober/november "mistet" den første streg på batteri indikatoren. Denne vurderer jeg solgt da ombord laderen har tatt kvelden og en ny slikt koster mer enn jeg ønsker å kaste i bilen. Bilen har en bulk i venstre forskjerm og har fått byttet begge døre på venstre side etter en lastebil kom litt for nærme, (Brukte døre i svart metal farge og bilen er svart men ikke metal). Så disse tingene gjør at den kanskje blir svær å selge som bil til å kjøre på veiene. Tenkte derfor om noen her trengte batteri for et hytte prosjekt Gliser.

Befinner seg i Asker.
Loggført

2x350 AGM
1155 W paneler
EP Solar 4210 og 3210 MPPT
12/230 V inverter 3500 W
Diverse relæer, timere og andre dingser
jkirkebo
Veteran
Utlogget Utlogget

« Svar #1 på: Desember 12, 2019, 08:23:32 »

Har en Nissan Leaf 24 kWh som først i oktober/november "mistet" den første streg på batteri indikatoren. Denne vurderer jeg solgt da ombord laderen har tatt kvelden og en ny slikt koster mer enn jeg ønsker å kaste i bilen. Bilen har en bulk i venstre forskjerm og har fått byttet begge døre på venstre side etter en lastebil kom litt for nærme, (Brukte døre i svart metal farge og bilen er svart men ikke metal). Så disse tingene gjør at den kanskje blir svær å selge som bil til å kjøre på veiene. Tenkte derfor om noen her trengte batteri for et hytte prosjekt Gliser.

Befinner seg i Asker.

Ombordladeren får du byttet noenlunde rimelig hos Elbilmek i Asker om du bor på Østlandet.

Jeg solgte nettopp en 8 år gammel Leaf som hadde mistet en strek på batteriet og som hadde en bulk i bakluka samt kun én nøkkel. Fikk 67.000,- for den så om du får byttet ombordladeren for en grei sum tror jeg det er ganske lønnsomt.
Loggført
ivanJensen
Fersking
*
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: Desember 12, 2019, 08:46:53 »

Befinner seg i Asker.

Ombordladeren får du byttet noenlunde rimelig hos Elbilmek i Asker om du bor på Østlandet.

Jeg solgte nettopp en 8 år gammel Leaf som hadde mistet en strek på batteriet og som hadde en bulk i bakluka samt kun én nøkkel. Fikk 67.000,- for den så om du får byttet ombordladeren for en grei sum tror jeg det er ganske lønnsomt.
Ser flere tilsvarende biler på finn til 35-40 000 så tenker du fikk gjort en god handel. Jeg flytter til Danmark på neste lørdag så hadde ikke mye tid på meg for å selge. Fikk den solgt i går til vår utleier. Fikk 23 000 for den så skal ikke bry meg om den biten når vi flytter.

Så denne tråden bør kanskje lukkes
Loggført

2x350 AGM
1155 W paneler
EP Solar 4210 og 3210 MPPT
12/230 V inverter 3500 W
Diverse relæer, timere og andre dingser
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
September 20, 2020, 08:53:06

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Siste innlegg
Inverteren sa stopp - kjøpe ny. Finne fram i Ebay-jungelen? OS
Frigg Ranahytta axelme
Bidda: Hytteblogg -langsiktig prosjekt Bidda
Easysolar-II GX Slyboy
Kraftpakke til salgs: 24v Lithium-batterier, Multiplus 24/3000/70-16, Outback FM Nooben
Victron CCGX- wifi adapter hel1017
Strømforbruk på victron cerbo Skillenes
Multiplus II 48/3000/35-32 til salgs Ponsseman
Problem med oppstart av nytt solcelle anlegg multiplus, rec mm palhr
Behandle furugulV før legging Ygnastølen
Garasjeport til garasje med villmarkspanel Ygnastølen
Varmekabel på bad , hytte uten innlagt strøm Tstens
Lufteventiler i hytte Sæters
CBW til autonom drift av Honda EU30is fs Terjev
Tilkobling av CBW X-410-I - fjernrelemodul for aggregatkontrol med victron ivarw
Til salgs: 220V Inverter Victron Phoenix 24/375 VE.Direct StefanPal
Hente ut overskuddsenergi fra solcelleanlegget Skillenes
Autostart av Honda aggregat Røilern
Victron MPPT 100/30 og forbrukskurs HytteNoob
Lader til balanselading av Nissan Leaf celler jijohans
Ekstra batterilader i tillegg til Multiplus Jgytterdal@gmail.com
Wallas 4000 2re
Oppgradering av Solcelleanlegg. Røilern
Solceller på torvtak ved å feste i armering fatso83
Fylle gass Jutulhaugen
Isolere sperretak, rom for rom? Ygnastølen
vakuumtoalett vs forbrenningstoalett ( vs wc) Jutulhaugen